Thursday, March 4, 2010

beza pompuan cantek atau tidak, kat mana?

ni ringkas perbualan aku dengan member aku din sambil tunggu member aku sekor lagi duk bergayut di rumah bakal pak mentuanya.

ini antara situasi aku paling benci dan banyak kali dah kena masa studi dulu. tunggu member, member plak tak ingat dunia ngam awek.

sebab tiada apa benda nak borak dalam keta, jadi dia terkeluar topik ni.

kar ' beza oghe tino comey atau tak, senang jah. putih atau tidak kulit orang pompuan tue! klu puteh gap memey lawa laa kito nampok.

gila bernas pendapat din ni.

'tapi klu kita perati tengok betul-betul sebenarnya sama jah orang tino kulit gelap dengan kulit putih' sambung dia lagi.

bila pikir balik memang tepat 110% dengan keadaan sekarang. ini pun merujuk kepada kes member aku yang sedang kami tunggu sebab awek baru dia berkulit cerah sedikit, patut dia gila semacam jer.

kadang-kadang fakta sebegini jarang orang nak bercakap secara direct. lagi pon si tokey ayam din ni banyak bergaul dan dia pon jenis cakap terus terang.

No comments:

Blog List