Thursday, June 24, 2010

nokia phone ok tak untuk internet ?

persoalan anda: handphone nokia ok tak untuk surf @ apa-apa apps internet ?
Pertama sekali ni pada pandangaan aku : handphone untuk internet ni aku rasa paling berguna masa menunggu sesuatu, contoh tengah tunggu kaunter kat jpj

Ni sikit pengalaman aku pakai nokia e72, boleh kata keseluruhnya ok lah. Cuma e72 ni kuat pakai bateri, biasa klu surfing sekitar 2-3 jam bateri mesti low. Tambah2 klu hang buka chat lagi lah cepat.

Satu lagi phone ni tak berapa nak tangkap line, aku pakai celcom. Aku selalu restart untuk dapat line balik. Kalu untuk taip, phone ni menang best sebabnya pakai keypad, cuma kekok mula2 nak menaip, biasalah benda kecil.



Chating apps, bole kata semua ada ym, skype, gtalk dan lain2 lagi. Dia didatangkan dalm pakej, seperti apps gizmo. Aku biasa pakai gtalk sebab senang dan ringkas.

Jadi e72 ni agak bernilai sekiranya anda buang duit untuk smartphone nokia ni. Satu lagi dia ada video recording kualiti tak mengecewakan,nati boleh buat 3gp movie..hehe

No comments:

Blog List