Friday, June 18, 2010

kurang spam blog anda- cuba pakai teknik ini

aku tak suka bila mana blog kita dipautkan atau ditepek kat web-web cam ni, rimas betul, kalau nak buat web masuk lah artikel sendiri ini tak duk link hak orang lain. tak profesional lah bro!.

mungkin orang lain suka, kalau blog diorang ditepek kat web lain. popular kan, aku jenis tak suka bab-bab cam ni, sebab kita macam kat luar juga, kita ada indentiti kita sendiri, jangan dicemar dengan imej-imej lain. bak kata seorang penulis ' berbaju batik dan berlengan panjang adalah kaedah untuk menghilang indentiti seseorang itu, bila indentiti hilang jadi senang dikawal'.

ini bila aku google 'foccaz', kuar menate ini


aku rasa salah satu sebenar kenapa blog aku kena 'spam' kat sini ialah kes header tu ada perkataan 'blog'. ni aku main buah rasa sahaja entah betul atau tidak, jadi aku cuba satu cara ni nak kurang spam-spam cam ni dengan tukar jer perkatan blog kepada benda-benda lain contohnya aku buh cam ni
 silap aku juga sebelum ini, taruk perkataan blog situ tak cool langsung sebenarnya. harap-harap jadi.

No comments:

Blog List