Tuesday, June 22, 2010

broadband celcom dah 'over user', celcom semakin hari semakin lembap

aku rasa celcom bb untuk seluruh negara dah over user, malam kofem lembap semacam jer (kat 4 bulan aku kena, report center pun takder buat apa) semua member aku pun kena perkara sama. sekarang ni sebelah pagi pon mula lembap. diorang tak upgrade ke sistem bagi selaras dengan pelanggan?

aku dah naik boring dengan celcom ni, nak tak nak kena cuba pakai stremik wireless atau streamyx edvo lepas ni walaupun kos keseluruhan memang cekik darah, kat 1k kena kuar modal untuk streamyx berteknologi wireless yang kofem selamat dari penyamun kabel telepon. atau ada tak internet satelit yang kosnya mampu dipakai?

apasal tak dibuka seluas-luasnya permit untuk broadband ni kepada syarikat luar negara. biar semua berebut bagi yang terbaik untuk pelanggan.

contohnya hari ni banyak kerja aku tertangguh, nak upload file pon tak bole. aduh... apasal kerajaan malaysia bengap sangat bab-bab penyediaan fasiliti broadband ni, cakap lah buat lain. tahun depan kita pakat-pakat tukar terus kerajaan lah, biar semua cepat dan maju.

1 comment:

Anonymous said...

Aq pun kena cam 2 gak....
nak upload n download pun susah,..
cam bangang je celcom ni..
smakin hari smakin lembap...
bodoh tol arr

Blog List