Wednesday, April 7, 2010

maybank2u banyak spam, tak caya sila baca

mesti ramai dah tau pakai maybank2u, internet perbankan ini.

semuanya hujung jari. bayar bil, topup hp semua pendek kata ada sini. cuma dalam satu hal aku tak suka bab m2u ni, banyak spam. klu spam emel satu hal dah. spam dari kat handphone yang tak tahan. korang pernah tak dapat call dari pihak insurans bla, bla, bla nak jual produk.

dari pemerhatian dan pengalaman aku pernah kena, aku rasa m2u jual database pengguna kepada pihak ke-3. jadi tak pelik sekirannya hang dapat call yang menyerabutkan di pagi hari. potong stim kalu dapat panggilan sebegini. aku cadang kalu akat, cakap hang tengah kerja sekarang, kalu jenis kurang ajar hang sound direct jer.


harus diingat maybank ada anak syarikat insuransnya sendiri. sebab tu sekarang aku lebih selesa pakai selain m2u. cimbclicks ke..

No comments:

Blog List