Friday, February 10, 2012

amboi-amboi masuk kebun balik, best juga

Seminggu dua ni aku, mula pegang balik pekakas kebun - parang, cangkul, mesin rumput dan pam racun.


Ni duk pegang mouse je, yang ini tentu boleh keluar peluh sikit. Aku ajak member aku sekor ni hiking sekitar bukit sini. Macam-macam alasan dibaginya. Letih aku urusan dengan orang macam ni. Bila aktiviti kardiol tiada, susah nak maintain stamina macam ni. Otak pun satu hal jadi lembap.


---Gila meracun---


Belah petang kalau meracun rumput dapatlah 2 pom (tangki) sampai magrib. Itu pun dah lenguh tangan kayuh pamnya. Orang kampong skill-skill macam ni kena tau, kalau tak macam mana panggil budak kampung.


Pendek kata - aku petang-petang sekarang duk main dalam semak samun.


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Blog List