Tuesday, March 1, 2016

Kerja balik

Lama gila aku cuti.
Feb 2014 --start beli basikal.
Feb 2015 -- tengah mabuk basikal.
Feb 2016 -- baru nak start insaf.

2 tahun juga tu. Tak pro lagi...hehehe

Untuk normal balik rutin kerja.
Maka aku kena create satu job.
Barulah jadual tu terisi.

Aku cuba cari pengalaman
macam tok nenek kita dulu.
Semua benda boleh buat sendiri.
Bila pikir balik hakikat sebenarnya mereka lagi
Cerdik serta pandai dari generasi kita sekarang.

Generasi kini semua tahu.
Bila suruh buat tak reti.
Serba serbi tau.
Serba serbi beli.
Tu yang hutang keliling.

Aku plan buat garaj.
Merangkap bengkel tempat kerja.
Jadi job sebegini libatkan self skill.
Mencabar betul bila part welding.
Baru chapter 1.
Berpeluh-peluh bang.
Ntah siap ke tak garaj bengkel aku ni.

Doakan berjaya :)

No comments:

Blog List